Regio-Tennis

Sinds 2001 wordt er door onze vereniging op de maandag een Regionale Tennisochtend georganiseerd. Dit houdt dus in, dat niet alleen eigen leden welkom zijn, maar juist ook leden van andere verenigingen of tennisliefhebbers, die niet lid zijn van een vereniging. Op deze wijze leer je ook eens andere tennissers en speelwijzen kennen, uiteraard steeds in dubbelspel. Ze komen overal vandaan o.a. uit Schildwolde, Slochteren, Appingedam, Delfzijl, Tjuchem, Woldendorp, Nieuwolda etc. Gemiddeld zijn we op een ochtend met 20 personen. Ook hebben we hierdoor veel nieuwe leden gekregen, want dan is er ook de mogelijkheid om aan de overige racket-ochtenden deel te nemen. Immers de gezelligheid bij WATEC staat voorop.

Voor leden is het gratis en niet-leden betalen € 2,50. Voor deelnemers die geen lid zijn van een vereniging € 5,00.  We starten in april en gaan door eind september. ’s Ochtends om 8.55 uur worden de rackets getrokken, want om 9.00 uur beginnen we te spelen en we gaan door tot ca. 12.00 uur. Aan het einde van het seizoen sluiten we altijd af met een gezellige toernooi. Hiervoor moet je wel apart opgeven i.v.m. het wedstrijdschema. Het is steeds een groot succes en beslist de moeite waard om eens te proberen.

Voor meer informatie of vragen kun je bellen of mailen met Tineke Brons, tel: 0596-541664, e-mail: regiomix@tv-watec.nl