Welkom op de website van TV Watec te Wagenborgen

Heeft u vragen, stuur gerust een mail naar de TV Watec.
Zie voor activiteiten en andere onderwerpen tevens onze Facebook pagina

Uitnodiging gehaktballentoernooi

Uitslag zomeravonddubbel

De uitslag van de zomeravonddubbel 2024 is:

🥇 Harm-jurrie Brons
🥈 Sjoerdje Eshuis
🥉 Marian Beltman

De aanmoedigingsprijs is gegeven aan Jeanet Kort.

Iedereen die heeft deelgenomen, ook de invallers bedankt voor de gezellige wedstrijden en avonden. Ook nog een grote dank aan Henk Visscher die de banen in een goede conditie heeft onderhouden. Allen heel hartelijk bedankt voor de bloemen en hopelijk tot volgend jaar.

BBQ-avond zomeravonddubbel

Speelschema Zomeravonddubbel

Beste Watec leden,

Maandag a.s. starten we met het zomeravond-dubbeltoernooi ook wel bekend als ZAD. Het is een toernooi waarbij zoals jullie weten de gezelligheid voorop staat. En dit jaar is het speciaal omdat het de 20ste keer is dat het toernooi wordt gehouden door onze vereniging!! We hopen dat er mooie wedstrijden gespeeld zullen worden. Bijgaand vinden jullie het speelschema en een aantal spelregels. Deze worden ook opgehangen in de kantine. We hopen ook dat iedereen op de finaleavond vrijdag 30 augustus aanwezig kan zijn voor een gezellige tennisavond en een BBQ. Een aparte opgave hierover volgt nog, maar zet het in ieder geval in jullie agenda. We zoeken ook mensen om één of meerdere kantinediensten te draaien. In de kantine komt een lijstje te hangen waar je je naam op kunnen schrijven wanneer je een kantinedienst wilt draaien.

Wij wensen iedereen een mooi, sportief en vooral gezellig Zomer Avond Dubbel toe.

Zomeravonddubbel (ZAD)

Ook dit jaar wordt weer het zomeravonddubbeltoernooi gehouden bij ons op de tennisbanen. Dit jaar voor de 20ste keer!! Alle reden om je aan te melden voor dit gezellige tennisevenement.

OGTB Activiteiten

Middels deze mail willen wij jullie op de hoogte van alle OGTB 100 jaar Jubileum Activiteiten.

• Op zaterdag 17 augustus is de Reünie voor iedereen die nu of in het verleden OGTB 35+ zomercompetitie heeft gespeeld.
  • De OGTB Jubileumsterrit is op zondag 1 september en voert langs de deelnemende verenigingen, er moet een puzzel worden opgelost en zal eindigen met een BBQ op de eindlocatie.
  • Het OGTB Jeugdjubileum toernooi is op zondag 8 september, opgave is mogelijk in de categorien rood, oranje, groen en geel.
  • In de tennishal van Winschoten is op zaterdag 16 november het glow in the dark tennistoernooi.

Wij hopen dat jullie enthousiast zijn geworden van de diverse activiteiten, wij verzoeken jullie de OGTB jubileum informatie te verspreiden onder jullie leden.

Competitie

Competitie 2024 is weer begonnen, de teams, kalender en uitslagen kun je vinden via:

Heren Dubbel 50+ maandagcompetitie

Gemengd Dubbel 17+ zaterdagcompetitie