Jeugd

De jeugdcommissie behartigt overkoepelend de belangen van de jeugd binnen onze vereniging. Per tennisseizoen proberen wij verschillende activiteiten te organiseren. De organisatie en uitvoering van de jeugdgebonden activiteiten ligt bij de jeugdcommissie, dit uiteraard in samenwerking met het bestuur. De commissie probeert om TV Watec aantrekkelijk te maken voor de jeugd in Wagenborgen en omstreken.

TV Watec werkt ook samen met de omringende verenigingen en worden er diverse jeugdactiviteiten georganiseerd. Ook organiseert de OGTB jaarlijks enkele activiteiten waar de jeugd van TV Watec aan mee kan doen.

Voor meer informatie, vragen en/of ideeën, stuur een e-mail naar het secretariaat, e-mail: info@tv-watec.nl